"Sziasztok!

Soha életemben nem írtam még blogra, sőt, ami még rosszabb, alig egy perce olvastam ilyet először az elmúlt harm… khm… életéveimben.
 
Amiért mégis nekigyűrkőzöm ennek a nemes feladatnak, az nem más, mint maga a Pszinapszis és az, amit ott találtam (például egy gyönyörű szőke PR-os lányt, aki most is
zaklat, hogy írjam már meg az élményeimet :) ).
 
Hogy mit jelent nekem a Pszinapszis? Jó hangulatot, barátokat, feledhetetlen bulis estéket és kemény munkát, amit még soha nem élveztem ennyire. A rendezvény forgatagában, a milliónyi kérdés és megoldandó feladat között is valahogy mindig felsejlett bennem egy gondolat: jó helyen vagyok, nem is lehetnék jobb helyen. Ahogy körbenéztem, az óráról órára egyre fáradtabb szervezőcsapaton ugyanezt láttam. Benne volt minden kimerült sóhajtásban, baráti hátbaveregetésben és természetesen az esti, hideg korsó sörben.

Nem tehetek róla, függő lettem ezzel az érzéssel kapcsolatban. Idén is ott leszek, mert nem is lehetnék jobb helyen."
 
by Csukás Csabi

Címkék: élmény

A bejegyzés trackback címe:

https://pszin15.blog.hu/api/trackback/id/tr272316494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása